torstai 8. tammikuuta 2015

Minä ja blogi?

Siitä on aikaa, kun olen viimeksi pitänyt blogia. Olin yläasteella ja silloin oli muotia, että melkein jokaisella oli oma blogi. Minulla taisi olla kaksikin, toinen koirille ja toinen itselleni. Silloisen blogini pidossa en onnistunut kovinkaan hyvin: usein minulta loppuivat kiinnostavat jutut kesken ja kaiken lisäksi blogi teki koulun ruokalassa puheenvuoroistani merkityksettömiä: eihän minulla ollut mitään kerrottavaa, jos kaikki tiesivät jo mitä minulle kuuluu.
Pitkän aikaa olen ollut kuitenkin kiinnostunut lukemaan muiden blogeja. Käsityöblogeja, lifestyle-blogeja, koirablogeja... Joskus viime keväänä jopa loin itselleni uuden blogin jonka poistin jo tunnin päästä. Nyt vuosi myöhemmin, luon jälleen blogia, tällä kertaa käsityöblogia, jonka sivussa saatan turinoida sanan tai toisenkin ajatuksistani milloin mihinkin liittyen.
Muutama sananen vielä minusta: olen 2014 syksyllä aloittanut käsityönopettaja-opinnot Helsingin yliopistossa, ja paljolti varmasti blogissa tulee näkymään myös koulutöitä. Ensimmäinen puoli vuotta siis ennätti mennä ennen kuin rohkenin oman käsityöblogin perustamaan. Olen naimisissa, asun puolisoni kanssa Helsingissä, ja meillä on pörröinen, jykevä, puolitoista-vuotias leikattu poikakissa Rampe (ns. viralliselta nimeltänsä Ramppikuume).

- Minsku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti